Underbara helg

Vi hade biomys igår med massa popcorn som gjorde mig mättmättmätt. Och jag som torkat äpplen och hade med mig... Filmen, Flickan som lekte med elden var bra, som förväntat. Hemska scener som berörde. Nu längtar vi tills den tredje kommer.
Det blev en sovmorgon och frukost nere på Mignon med maaakus och nicke i morse. Gott och trevligt.
Sen for nicke-picke till Göteborg för att se blåvitt vinna, sa han. Vi får väl se hur det blir med det.
Sant är att jag är själv hemma i alla fall.
Tvätten går på högvarv, golven är dammsugade och inatt ska vi sova i nytvättade sängkläder. Idol är på, har varit på hela eftermiddagen faktiskt. Annars händer inte så värst mycket en söndag som denna. Jag torkar fler äppleringar i ugnen och ikväll blir det mat hos svärmor och svärfar.
En skön dag helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0