Skolhelg

Det är dags för en låång dag i skolan.
Uppe med tuppen och tåget har nu kört mig till Boooringåås. Det är grått här idag. Men jag är rustad med både paraply, väst och goa kängor :)
Hann läsa några sidor ur boken innan ögonen föll ihop på tåget. Nu har jag fått i mig kaffe och smörgås, sitter i skolan och ska fortsätta läsa. Senare kommer Manisha och då blir det berättelseskrivande tillsammans!
I eftermiddag/kväll blir det fyra timmars föreläsning! Puh, att det var en månad sedan sist! Och jag har bara hunnit läsa tre kapitel i en av fyra böcker.

Min planerade övernattning hos Lotta ser hotad ut då hon känner sig febrig och sjuk.
Jag får väl ragga upp någon annan. Flickan måste ju bli frisk.
Vi har ju fyra timmars föreläsnig imorgon (LÖRDAG!) igen.
Jag hörde nått om bowling och revben ikväll med. Det hade varit fint.
Sen far jag hem till Varberg igen!
Gårdagens Functional Moves i mina nya träningsskor gick över förväntan!
Både balans och muskler börjar krypa fram.

Krya på dig!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Synd att du inte är hemma och med ikväll tycker jag! Du var för övrigt grymt balanserad igår, får nog ta o leta efter nya dojs i helgen.

Imorn blir det core för mig :)

2009-09-25 @ 16:24:18
URL: http://emmacarolinalundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0