Prio 1, 2, 3

Prio 1, Stort Behov: Tvättsäck h&m billig, svart leveransklar i slutet av december!!
Prio 2, Litet behov: Sportbh, billig, svart leveransklar typ v. 45.
Prio 3, Inte alls lika stort behov: Träningskläder, byxa+linne, billiga, leveransklara nästa vecka.
Jag är inte bra på det där med prioritera rätt saker.
Nästa vecka kommer nya träningskläder till mig, trots att det inte var kläderna jag behövde utan först och främst den där tvättsäcken och möjligtvis en sportbh. Men jag ooorkar inte vänta så länge.
Därför fick det bli byxa och linne istället.
...
För att öva på det där med prioriteringar så ska jag ta tag i pluggandet nu.
Det har ju inte blivit så mycket av det än idag.
Det går inte bra med de där åtta timmarna...


Dessutom var det ett par nya träningsskor som låg på min
"behöver-köpa-lista".
Inte alls en sportbh, och verkligen inte dessa. Men fina är dom.
...
Och dom här spontana köpen brukar oftast bli bra, det är lite så jag jobbar (shoppar).

Kommentarer
Postat av: Caroline

woho...she´s baaack! å är inne i samma veva jag. beställt ett par träningsbyxor jag med men kunde väl inte hålla mig till bara det:)

2009-09-21 @ 22:17:50
URL: http://emmacarolinelundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0