Mamma-dotter-dag

Josefine har umgåtts med sin mamma idag. Heeela dagen.
Jag tog bussen till Ullared där mamma mötte upp mig. Efter ett par timmar inne på Gkås vad vi nöjda nog att äta lite och sen fara vidare mot Varberg.
Här blev det fika innan vi gick ner på stan för att bli några kassar rikare.
En finfin klänning, nya mockahandskar och gradin!
Yes, mycket fynd idag. Mycket trevlig dag idag.
Vi avslutade med våfflor tillsammans med nickepicke i vårat kök.
Störtmysigt!
Och Conny på Atletika var snäll och strök min skuld på 40 kr på grund av missad träning.
Och jag fick ett helt nytt armbad för mitt gamla var för stort.
En bra dag helt enkelt.
Nu ska jag läsa ut boken innan idol börjar.
mams och jag.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Åh vad mysigt ni måste haft det. Conny är för snäll han, de hade strukit min skuld oxå:) Vi är så bra kunder du o jag vettu haha.

Imorn kör vi på!

2009-09-30 @ 22:10:44
URL: http://emmacarolinelundqvist.blogg.se/
Postat av: Katti

Hej hej! Skulle bara säga att jag gillar din blogg :) Hoppas allt plugg går bra! Här ska det snart sättas igång med lite tentaplugg... bara lite kaffe till först ;)

2009-10-06 @ 10:51:20
URL: http://kattic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0