Ett nytt försök

Nu ska jag göra ett nytt försök här. Det har blivit ett alldeles för långt uppehåll.
Jag har nästan glömt av hur man gör.
Just nu halvsover Nicke i soffan, trött är han. söt är han. Och nöjd med livet säger han.
Helgen har hittills bestått av:
*Inflyttningsfest på magasinsgatan (mycket lyckat)
*Mys i Haga och Slottskogen
*Svärmors födelsedagsfirande
Ikväll ska vi se "Flickan som lekte med elden". Gud så mysigt.

Det bästa är ändå att det bara är LLLördag idag.
Vi har hela söndagen kvar innan det blir vardag igen.
Helger som denna är de bästa!
Att solen ill-strålar gör det hela inte sämre. Nu ska jag ta mig upp ur soffan, packa upp göteborgspackningen, slänga sopor och skokartong, återuppliva våran citronmeliss och kanske, men bara kanske gå en runda i solen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0