Åtta timmar

Det är konstigt att jag blir så oproduktiv när jag är hemma en dag.
.
Har ingen föreläsning vilket betyder att jag inte behöver åka till Borås. Jag ska plugga här hemma, är det tänkt.
Men jag har redan hunnit sova en timme för mycket, ätit en alldeles för lång frukost, filat naglarna och diskat. Vi får väl se om jag lyckas skrapa ihop de där åtta timmarna av plugg som en vardag borde innehålla när jag pluggar på heltid.
Det betyder att jag måste plugga till kl 19.00 (med en timmers lunch).
Och jag som måste borsta tänderna och klä på mig lite kläder med. Duschen får vänta tills efter träningen ikväll. Som för övrigt börjar kl 18.00.
...
Som sagt, vi får se hur det går med de där åtta timmarna.


Skog, på väg till Borås, i Viskafors rättare sagt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, åtta timmar! Hmm med träning kl.18, betyder att du ska plugga till kl.21 då? Jag saknar dig



Thomas

2009-09-21 @ 10:52:42
Postat av: lotta

Men jossan, man behöver inte plugga åtta timmar varje dag! =) Vissa dagar är man bättre än andra, vad pluggas det idag? :)

Kraaaaam!

2009-09-21 @ 13:38:03
URL: http://lottanystrom.blogg.se/
Postat av: Sofie

Halkade in på din blogg via FB. Roligt att du också bloggar. Lycka till med pluggandet!



/Sofie

2009-09-21 @ 17:37:31
URL: http://ontheinside.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0