Toosta

God morgon världen! Idag var det kallt i Borås. Skönt med mössa och vantar. Det har visat sig att jag och Manisha är värsta teamet. Klar med uppgiften blev vi igår vilket betyder att jag och Sandra ska ta tag i nästa uppgift idag. Dom kör över oss här i Borås, vi tappar dom totalt på föreläsningarna men dom kör över oss med grupparbeten.
Dom där lärarna.
...
Tur att det är toosta (torsdag) idag.
Imorgon är det helg. Funderar på att sköta pluggandet hemifrån Varberg imorgon.
Jag orkar inte en 6.15-morgon till.
Speciellt inte när vi ska basta och bada i kallbadshuset.
Mina käära vänner och jag.
Tur att Nickepicke bokade in en tid för ett halvår sedan (!) så vi kan mysa nu i höst. Han är en riktigt com together kille han.
En riktig toppenkille!
Tänk så kul vi kommer ha det! 20-25 personer som sitter halvnakna och svettas tillsammans och dricker alkoholhaltiga drycker.
Det gillar jag.

...
Ikväll ska vi bättra på balans och styrka - Functional Moves -  Carro, Klang och jag.
Det ser jag fram emot!
...
Men nu ska jag läsa teori och analysera intervju med Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0