Nobody puts Baby in the corner.

Världens bästa film är Dirty Dancing, enligt mig. Helt klart!
Jag får sånt där lyckorus när jag ser den!
.
Var i skolan halv nio, pluggade till fyra, tåg tåget hem till Varberg vid fem, pluggade på tåget. Sen for jag direkt till Campus för att se Dirty Dancing med Varbergsstudenterna!
Popcorn och varm choklad satt som en snärt i halsen. Utanför höll träden på att blåsa omkull.
Och där satt vi ett gäng studenter och såg den här, Världens Bästa film och myste med kuddar, filtar och tända ljus.
.
Väl hemma vid nio stod maten varm på spisen.
Nickepicke slutar aldrig överraska. Mästerkock är han, den bästa av dom alla! <3
Efter maten hjälpte han mig med grupparbetet. Nu är intervjun klar och vi ska gå och sova.
Den här hösten är den bästa hittills i mitt liv.
Hur mår du i mörkret?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0