London baby, London

Nicke har lämnat landet. Det känns, han är liksom låångt borta.
Tur att jag lämnar lägenheten idag med då hinner jag inte blir en ensam ledsen själ.
En natt hos Sandra blir det innan mams och paps hämtar mig i Borås.
Väskan är så gott som färdigpackad. Tror jag.
...
Fick nya skor av Nickepicke igår.
Världens bästa Nickepicke!
Han fick biljetter av mig. Helt rättvist, totalt rättvist.
Sen åt vi 3-rätters kinamat, men vi orkade inte efterrätten. Såg på spionfilm gjorde vi med, jag som inte fattar någonting av sådana däära filmer. Tur att jag förstod till slut, när Nicke förklarat.
...
Nu är det dags för lite småfix innan jag ska släpa ner med mina väskor till stationen.

Kommentarer
Postat av: Suss

Ha det så kul i London Jossi, om du ha vägarna förbi Buckinghampalace, hälsa kungafamiljen från mig :P hehe

2009-10-14 @ 09:34:52
Postat av: Caroline

Gud vad snygga! Du har allt funnit dig en fin kille Jossan. Skokille :)

2009-10-14 @ 11:47:18
URL: http://emmacarolinelundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0