Laleh

Meningen var att det skulle bli en överraskning. För det tycker jag han är värd.
I somras missade vi hennes konsert för att jag tackade ja till räkfrossa med jobbet istället för att gå på konserten (vilket var planerat) med Niklas.
Jag har fortfarande dåligt samvete för det.
Därför skyndade jag mig att köpa biljetter till Lalehs konsert igår eftermiddag innan han kom hem ifrån jobbet. Jag skulle överraska Nicke med ett par biljetter när han kommer hem ensam till en tom lägenhet ifrån England på fredag.
Men eftersom jag var så ivrig och glad att jag fick tag på biljetterna utan att han ens anat något kunde jag inte hålla mig.
Det var jag som sa att jag hade en hemlighet som skulle bli en överraskning. När han frågade vad det var tvekade jag inte ens att säga att jag köpt biljetter. Till honom och mig, i november till Lalehs konsert.
Jag måste verkligen öva på det där med överraskningar till karln min.
Hur ska det annars gå med julklappar och så?
Han blev ju glad nu, men tänk så glad han hade blivit på fredag om jag lyckats hålla mun och inte sagt det till honom igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0