Motivation sökes

Nulägesrapport:
Jag slår mig själv på fingrarna för att jag inte uppdaterat här på tre dagar!
Jag slår mig själv på fingrarna för att jag inte pluggat som jag borde!
Jag slår mig själv på fingrarna för att jag inte sover ordentligt!
Jag slår mig själv på fingrarna för att jag blir bitter på mig själv när jag inte gjort det jag borde!
Jag klappar mig själv på kinden och axeln för att jag har värk i låren efter att ha sprungit 1 mil på två dagar. 

Jag borde klappa mig själv mer på kinden och axeln för att må så där 100% bra. 

Därför har Josefine pluggat järnet nu i ett par timmar, halva den reflekterande dagboken är omskriven, nerkortad och bättre. 
Det känns bättre än innan. 

Jag hade en mycket trevlig lördagskväll hos Emelie och Cleas tack så mycket. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt till Linda för att jag inte kom ut till henne. 


Idag blev jag sugen på att:
Se Bounce uppträda helst i helgen (då det inte finns någon möjlighet till det) eller nästa vecka.
Se Bruce "Bossen" Springsteen på stadion i sommar (den 7:e juni)
Se Roxette inom snar framtid kanske nästa år om de kommer köra någon konsert nu när de återförenats. 
Det är mycket jag vill, men massa jag måste. 

Tur att det finns något att se fram emot när huvudet är tungt på grund av TEORI. 
Så som Frankrike i sommar!
Och besök i helgen. 

Som jag längtar efter sommar och ledighet och en avklarad Event Managementutbildning. 


Kommentarer
Postat av: Caroline

inte slåss!



frankrike, fy vad jag blir avis...I LOVE

2009-05-06 @ 12:22:17
URL: http://emmacarolinelundqvist.blogg.se/
Postat av: Johanna

uh.. vem ska du med till frankrike ?!

viva la france!!

2009-05-06 @ 12:37:11
URL: http://avjohanna.blogg.se/
Postat av: louise

härligt att du börjat springa! många rundor över skallen i sommar! =)

2009-05-06 @ 21:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0