Caution!

Idag är jag på topp! Har redan pluggat en hel del, solen skiner och jag laddar inför 7,5 km springning i kväll. 
Bara så du vet. 

Grejen är den att jag planera att springa med syster min i sommar och då vill jag ju inte visa mig lat genom att flåsa sönder mig efter 100 meter. 

I morgon får jag besök ifrån Varberg i form av Nicke-picke. Det ska bli fint. Det bestämdes att vi ska se Caution! med Bounce på lördag eftermiddag, efter att ha passat en sovande Axel i ett par timmar förstås. 

Trött Axel   -   Dagis Axel


 


Bilder från: http://www.orionteatern.se/forestallning.asp?visa=86

Som jag ser fram emot det! 
Linda och Fredrik följer också med. Trevligt värre.
Därefter vill jag ha god mat med det trevliga sällskapet. Men som sagt, det är inte förens till helgen. 

Idag ska en intervju genomföras och kvällen kommer gå åt till plugguggugg. 
Hoppas Janna får smarta idéer och bra handledning där nere i Varberg idag


Kommentarer
Postat av: Fredrika

hej!

Hittade dig i katalogen till campus varberg.

Och jag vill också gärna läsa event management.

Men jag undrar om du hade kunnat maila och berätta ungefär hur dina betyg var? Jag har noll koll på hur man ska ligga för att iaf ha en chans att komma in. Går dock bara i tvåan. Men vill ha koll!

tack i förhand. :)

2009-05-13 @ 18:05:30
Postat av: Malin Björk

HAllo jossan!

Du skriver så bra, det är så kul att läsa.

Hoppas du har det bra i strostaden, du verkar redan ha blivit lite av en storstadsbrud...



Hur går arbetet och praktiken?

Ses snart KRam Malin

2009-05-19 @ 21:13:38
URL: http://maliiinbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0