Vidare funderingar och förklaringar.

Detta inlägg är mest som svar till kommentarerna av förra inlägget "Ödet".

Lotta, det skulle vara intressant och roligt att få se det där med Robert Gustavsson. Att bara göra utan att tänka och sedan ta konsekvenserna. Det var en bra tanke tycker jag. Att bara göra. Köra på liksom, så får vi se. 

Men det var ändå lite lustigt (tycker jag) att jag fick Göteborgs universitets utbildningskatalog i postlådan idag, och att det står "TÄNK OM..." med stora bokstäver på framsidan är ännu lustigare, lite läskigt rent ut sagt. 
Kanske var det ödet som leker med mig, kanske är det Gud. Vem vet. Jag ser det som ett tecken. Göteborg lockar mig ännu mer nu. 

Sen vill jag bara reda ut kommentaren som jag fick av "den äldre Lorentzson". Bilden i det förra inlägget föreställer min storasyster Louise och Mig. Lousie kan nog vara 5 och jag 3 typ. Och vi har INTE fång-klänningar på oss. 
Det är sjömans-klänningar ser du väl? :)


Vill bara säga det att här i Varberg är vädret så fint så man pluggar i solglasögon. 
Ja, det är saaant. 
Och så äter man hallon och vaniljkesella en kväll som denna, för att man varit duktig. 



Kommentarer
Postat av: andreas

ay ay there skippy!

2009-03-18 @ 20:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0