Värk

Sista dagen idag. Inatt ska hemtentan in och jag är i full gång med att finslipa resultatet. Sitter i biblioteket med magont. Jag som aldrig har magont! Kanske beror det på mördarlimpan som bakades igår, hälsobröd skulle det vara, stenhårt verkade det vara men ack så gott det blev. 
Näsan rinner lite men jag ska vara med på Step konditionspasset idag ändå, jag får väl känna efter tänkte jag. Jag är inte sjuk, det är bara att intala sig själv att man är pigg och kry.
 Imorgon är det ju faktiskt 1 april och ännu mer vår, solen får gärna komma tillbaka tycker jag. 

Värk Värk Värk. Aj så ont det göör. 

Kommentarer
Postat av: Tess · Stylish-B.se

HIttade faktiskt din blogg via Campus katalogen från Varberg. Blev nyfiken och började läsa.



Lycka till med tentan.

2009-03-31 @ 22:17:22
URL: http://stylish-b.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0