Uppdatering

Detta är ett sådant inlägg då jag bara uppdatera om mitt liv just nu. Inget sammanhang alls (jag ber om ursäkt).

Jag troooor jag sagt det innan. Räkor är lite av en favorit, gårkvällen var en favorit. Räkfrossa var namnet och vi levde upp till det. Jag ville bara uppmärksamma om det. 

Nästa fråga är vart tog solen vägen? Och varför kan jag inte ta tummen ur och vattna mina stackars uttorkade blommor? 
Tjejerna hade överenergi på Cardio Movesen igår, sikken dans. Helt underbart. 
Det blir Core och AfroAerobic idag, mest för att det är skoj. Tyvärr ställer vi nog in en mysdag nere vid fästningen i den försvunna solen, den som skiner bakom molnen idag. Vad ska vi göra istället?
Jag ska hinna plugga idag, men bara lite, jag loovar. 

Dessutom har släkten utökats med en liten(stor) pojk. En liten klump informerade mamma om men så mysigt med en bebiiis. Grattis Kusin Mattias och Cecilia måste jag säga. 

Nä nu ska jag nog borsta tänderna tänkte jag. Och svara på Evelinas sms jag fick inatt. 



Kommentarer
Postat av: louise

solen skiner faktiskt på oss i göteborg :)

2009-03-21 @ 11:18:50
Postat av: Lovan

Vad bra Jossan att du inte plugga så mycket! duktig tjej alltså!!!!!=)

2009-03-22 @ 17:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0