Solens Strålar

Jag kunde hålla mig längre, jag vet att mamma tycker att jag inte borde. Men solen har strålat hela veckan. Trots att mamma tycker att jag kan vänta ska Josefine ha vårskorna på sig, ljusa jeans och t-shirt (och kofta) idag. 
Man ska frysa in vintern och svettas in våren heter det, men jag vet att solen vill mer och kommer höja temperaturen idag till kanske 5,6,7 plusgrader!
Idag är det dags för sista föreläsningen på Event Managerprogrammet. 9-16 är schemalagt, sen ska jag ut och lapa sol en stund innan jag sätter mig med tentaplugg igen. 


Sånna blir vi av sol och tidig vår. Glaaaada och förväntansfulla.
(Kolla in Louise meterlånga uppkavlade armar)
Påsken för några år sen var det här. Påskägget ligger i trädbusken bakom oss, om du undrar. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0