Powerbar

Efter en otroligt lugn och skön natt utan några som helst störande moment är jag utvilad och piggare än någonsin. Vädret är underbart och morgonpromenaden satt finimang, jag är en powerbar utan dess like. 
Jag ägnar en tanke eller två åt dreamteam och de andra tävlande i mission 24 som sitter nere i skolan och sliter för att vinna, jag vad vinner de egentligen? Att prestera till 100 % under 24 timmar kan inte vara lätt. 

Själv avnjuter jag en god frukost bestående av naturell yoghurt, k special och frysta hallon. En frukost som är bra mycket lyxigare än gårdagens lunch. Hallon är lite av en favorit hos mig, frysta som varma, som hallonsås, hallonsaft, hallonglass, hallonCHOKLAD, vilda hallon som man kan hitta i skogen i sommar, hallondrinkar på krogen hallonhallonhallon i alla dess former.

Snart ska jag ner till skolan för att sälja in fångarna på fortet till klassen och lyssna på de andras fantastiska säljtekniker. Eftermiddagen kommer bestå av hemtenteplugg och så tänkte jag fjäska in mig hos Frida så att hon kan tänka sig att färga mitt gråa hår. 

För övrigt ler jag idag i mina päron-glass-tajts som Erik och Peter sa. 
Dessutom har jag pengar på kontot igen det är ju trots allt den 26:e idag, inte för att jag ska slösa pengar för det utan för att det känns bättre än ett tomt konto. 

Till sist vill jag tacka och säga hej till er som kommenterar min blogg. Tack, det gillar jag. :)


Hallon var det här.
Hoppas du får en fin dag. 




Kommentarer
Postat av: Anonym

Powerbar åt folket!

2009-03-26 @ 09:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0