Planera tiden

Det gäller att planera i veckan, mycket ska hinnas med och mycket mer vill jag göra. Idag har tjejerna varit duktiga och pluggat inför tentan. Det råder lite delade meningar om vad vi kan och inte kan, och om vi boorde plugga lite till. 
Mina jag och Josefine alltså. 
Efter ett danspass nere på atletica är jag inte jättesugen på att plugga vidare därför har jag bestämt mig för att gå upp tidigt imorgon för en solig-morgon-rensa-huvudet-promenad. Tänkte försöka strukturera upp vad jag kan i huvudet innan jag läser igenom mina anteckningar en sista gång. 
09.00 är det tenta som gäller med banan och annat som kan tänka sig förbättra tankeverksamheten under några timmar. Där efter blir det lunch med trevligt sällskap. Eftermiddagen kommer bestå av hemtenteplugg, oyeah det ser jag fram emot. Har jag tur hinner jag kaaanske springa en stund på maskinen nere på atletica innan tenta-avskeds-klass-festen. 
Tacos i stora lass och massa trevlig ska vi ha. Men nästa dag är det plugg som gäller igen.

I helgen blir det blodgivning och familjemys i Göteborg. 
Det ser Josefine fram emot.  

         
Se så fint det kan vara en tidig morgon i mars. 
Tillökningen i släkten är ögongodis av bästa slag.
Och jag, jag gör mig så bra på kort, speciellt under tentaperioder. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0