Motivation på topp

Sol, lite mindre vind, och vatten is tha´ shit. De grova sconesen med cream cheese och marmelad och en chailatte på Espresso House är aldrig fel heller. Jag bara ääälskar det. Speciellt en sådan här dag. 
En stunds läsande i solen nere vid Subbe fyr gjorde susen efter fikat. Nu är pluggmotivationen på topp och jag ska sammanfatta tre kapitel ur boken Marknadsundersökning - en handbok. 

Ikväll blir det glasswienerbröd, det tycker måmå att jag är värd på min namnsdag. 


Mmm...
(OBS! Bilden föreställer en vanlig scones utan cream chees och marmelad och en vanlig latte. 
Inte lika gott som mitt ultimata val (grov scones och chailatte). Men det får duga här..
Du förstår nog ändå. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0