Helgens bravader

En minst sagt trevlig helg har jag haft. Med både färsk tacos i fredas och dagen efter, dagen efter tacos i söndags. Tacos är alltid gott! 
En sväng till Ikea blev av, och jag köpte baaara bra-att.ha-grejer. Men det kanske är svårt att hitta bra-att-inte-ha-grejer på Ikea? God mat har dom i alla fall. 
Jag och Niklas fick en snilleblixt och ville inta ett par cl alkohol under kvällen och visst gjorde vi det. Jag och Sandra försökte utvärdera kvällen dagen efter både på solariet och hemma hos henne och Lotta. Där vi avnjöt tacosen ifrån fredags.  
Sen blev det tunga ögon som såg på film. 

Var lagom utvilad när klockan ringde kl. fyra idag/natt. Jag är stolt över att kunna berätta att jag faktiskt har jobbat 4,5 timmar i Varbergs snålblåst. Vi förgyllde tågresenärernas morgon helt klart. Delade ut frukostpåsar och försökte få fram information om Öresundstågen. Information som vi inte hade en aning om. Alltid finns det en eller två klimaterie kossor som gör allt för att förstöra andras dagar. Men synd för dom. Att dom ska behöva vara så bittra och hamna på min bittra-människor-lista. Inte en framtidsdröm kan jag lova. 

Så var det med det. 
Ska snart iväg och plugga med tjejerna. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0