Tacos

Jag erkänner att jag ser fram emot kvällen då vi ska slänga i oss Tacos, (för mig: igen). Men precis som jag sagt förut är tacos aldrig fel. Gärna en gång i veckan. 
Jag har en ledig dag idag vilket får mig att känna mig lat. Jag vill så gärna vara produktiv och göra så mycket. Men när sådana här dagar kommer blir det oftast inte mycket av det. Därför har jag som vanligt bestämt mig att skriva en
 Josefine-måste--göra-lista. 
Eftersom jag fortfarande inte pantat flaskor eller slängt kartonger och liknande där de borde är det ett av mina uppdrag idag. Träna ett pass Cardio Moves ska hinnas med innan den konstigt nog efterlängtade tacosen ikväll. 

När det kommer till begreppet tacos kan jag tänka mig att du själv har din egna tolkning om vad som bör finnas i denna maträtt. Bara för att förvirra dig vill jag berätta min enda rätta tacos som består av:
Kyckling, Grönsallad, Majs, Banan, Ananas, Paprika, Gurka, Rödlök, Salsa, Guacamole (bestående av endast avokado och kryddan), smulade tacochips och givetvis ett tortillabröd. 

Ha en underbar dag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0