Tomt på kontot!

Jo, det kan jag lova. Ett seminarie som gick bra och sen for jag ut på stan. Jag kände mig så nöjd, så bra och ville unna mig något fint. Och så blev det som alla andra gånger när Josefine roar sig på stan alldeles ensam, när hon kan gå i vilken affär som helst, och lyssnar på butiksbiträdena fullt ut. Och ja, kläderna är jättefina, dom passar jättebra men min kloka tanke som lyder: "lyssna inte på dom, dom vill bara sälja, och lägg för sjutton dina pengar på något annat, mycket bättre" liksom glöms bort. 
Resultatet blir alltså att jag hann med att köpa både jeans, topp och linne + linsvätska och ansiktsrengörningsgojs. Men så övertalade Carro mig att lämna tillbaka linnet i alla fall. Och det kan jag tänka mig, men dom andra plaggen var så fina!

Så nu sitter jag här, pank, och ska beställa liftkort till Åre och smaska i mig lite mat. 

Men jag har ju faktiskt inte ätit något godis i år, och jag drack ju faktiskt bara vatten igår, och jag ska ner och träna sen, och jag röker, snusar eller knarkar inte heller. 
Så jag få faktiskt unna mig för mycket shopping, ibland. 

Kommentarer
Postat av: Lotta

SJÄLVKLART ska du unna dig nåt finigt Jossie!!! =)

2009-01-15 @ 15:11:34
URL: http://lottanystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0