Snön ligger vit på gator och torg

Jag har tagit mig upp ur sängen, fått i mig lite frukost och slagit ner mig själv i soffan. 
Här ska produktiviteten sprudla må ni tro! 
Men först ska jag borsta tänderna och ta på mig lite kläder. 

Jag tog mig en sovmorgon eftersom jag inte kunde somna igår. Låg och tänkte, som om jag inte var bra på det förut liksom. Som om jag inte gått och tänkt hela dagen. Nähä, då ska det röjas om i hjärnan precis när man ska lägga sig till ro för en god nattsömn. Jag somnade i alla fall... sent. 

Det verkar ha snöat hela natten, det är ett winter wonder land utanför mitt fönster. Det gör mig glad. 

Sen en tid tillbaka har jag varit trött. Försökt att vara allt påsamma gång.
Så mycket man kan göra och borde och vill. Mitt i allt så ska man räckatill.
 
Sen en tid tillbaka har jag varit tom. Och försökt att hitta spår som leder rätt.
Ja det finns så mycket måsten att vara bra på det man kan.
Och mitt i allt så ska man vara sann.
 
Jag har ändrat i mitt rum, köpt nya möbler. Och samlat damm på min gitarr.
För allting jag skriver blir ändå för kort.
Och allt som är bra med mig har jag förmågan att glömma bort.

Ryck upp dig. 


Kommentarer
Postat av: Carro

Du får inte glömma bort nåt Jossan! Du är hur bra och underbar som helst...Pusskram

2009-01-08 @ 11:46:32
URL: http://livetpakyrkogatan.blogg.se/
Postat av: Anna Björkman

Hej Jossan!



Melissa Horn är en av mina favvisar, kul att du lyssnar på henne!



Hoppas allt är bra.

Kram kram

2009-01-11 @ 13:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0