Rise and shiiiine!

Det var segt att vakna idag. Snoozade 30 minuter. Min väckarklocka hann sättas på och stängas av innan jag var uppe ur sängen. Jag hade en dum tanke igår, att jag inte var så trött ändå. (Trots att jag sov max fyra timmar natten innan, däckade på soffan mellan 10.30-13.00 och behövde helt enkelt varva lite sömn.) Så jag somnade inte förens framåt tolv. Men nu är jag uppe och knapra in mig knäckebröd. Dricker saft till eftersom jag inte tagit tummen ur och handlat. 

Umgicks med mig själv gjorde jag. Spelade piano, utforskade vad min dator hade att erbjuda förutom internet typ. 

Idag är det redovisningar som gäller, heeeela dagen. Sen - åremöte, bara för att vi ska öka förväntningarna ännu mer. 

Har två jobbiga uppgifter att ta tag i: 
Maila praktikplatsen 
Ringa sommarjobbschefen. 

(Ja, det är just det där med att ta tummen ur som är jobbigt).


Kommentarer
Postat av: Caroline

Vad vill du sommarjobbschefen? Lutar det åt halmstad hela sommaren eller?? kramkram

2009-01-13 @ 09:38:50
URL: http://livetpakyrkogatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0