Lyckligt slut

Tänk om livet är så. Att det får ett lyckligt slut. Tänk så bra det hade varit. 
Min dag slutade i alla fall lyckligt. Skönt det när man tänker på min morgon som var bitter. Men så slutade den såhär bra. 
Missförstånd är något vardagligt som man borde reda ut oftare. Det blir bättre då. Mycket roligare.

Spel är aldrig fel, det värsta är bara att vara en dålig förlorare eller dålig vinnare. Jag brukar vara rätt neutral när det kommer till det. Men ikväll blev jag alldeles till mig. Jag visste tidigt att jag och Johan skulle ta hem vinsten. Och jovisst, det gjorde vi. Men spännande var det.
 Bara jag inte blir van vi det här nu, att vinna. Jag vill inte vara en dålig vinnare eller dålig förlorare, vilket jag blir om jag fortsätter att vinna och plötsligt senare förlora. 
Hur som helst. Än kallar jag mig för en bra förlorare. 
That's it. 

Det bästa kanske kan vara att lovisa har börjat blogg igen. 
http://lovisairl.blogg.se


Go Girl!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0