Känner saknad

Jo det är sant. Jag saknar Olivia! Och saknaden ökar bara mer när man tänker på avståndet! Det var otroligt roligt att prata med tösen idag i alla fall, och fick se henne igen. 
Jag blev lyrisk över den fantastiska tekniska värld vi lever i. Kanske är jag omodern när jag först ikväll har insett hur skype funkar och hur bra det är! Men just nu är jag bara glad över vad jag lärt mig idag. 
morgon ska jag lära mig mer saker. Och plugga som jag ständigt tror att jag gör. 
Jag behöver ett äventyr sa jag. Och kanske är det just ett äventyr jag behöver för att få tillbaka motivationen? Äventyret behöver inte vara så ansträngande, det kan vara en tripp till Kanada och Olivia:) Men så kan man ju inte göra allt man vill. Det finns en vardag som hindrar en. Det är väl därför vi gör det bästa av situationen, och faktiskt trivs med den. Det är inte det att jag är bitter på vardagen utan mer lite besviken på mig själv att jag inte är så ambitiös som jag borde. Jag har allt för roligt runt omkring
Tur är det i alla fall att äventyret till Åre närmar sig 13 dagar kvar mina vänner, 13 dagar...



Min dag var bra. Hur var din?


Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag fullkomligt Älskar din positiva attityd Jossan!!! :D Det enda rätta!!!

Åre närmar sig änna..! wóo-fucking-hoo!

2009-01-05 @ 18:56:23
URL: http://lottanystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0