Kalas

Då nalkas det kalas igen. Ett kalas hos Henrik Jägryd kan vi ju inte missa. Därför har det inhandlats både förtäring och utstyrsel idag nere på stan. 
Jag och Hanna sprang på Moster Eva och morbror Jööööögen :) Så nu fick Hanna ännu en lektion av det sköna Småländska spååååket. 

Sen blev det sen lunch på Mingan. Gott och trevligt var det. 

Nu är jag ensam igen. Funderar på att snart hoppa in i duschen, för att sedan bege mig upp mot längan där det ska piffas och fnittras. 

Jag gillar det där med att man först träffas för att sedan gå tillsammans till festen 
för att först träffas där för att sedan tillsammans gå ut. 
Om du förstår. 
Ju mer vi är tillsammans, tillsammans, tillsammans, ju mer vi är tillsammans ju gladare vi bliiiiiiiiiiiiiir. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0