Inför lördag

Det är så sant så. På lördag åker vi till Åre och det ska bli uuuuuunderbart!
Vi satt ett par timmar på Mingan igår och planerade, äntligen började förväntningarna stiga rejält. Men inte allt för mycket som Lotta säger. Såå kul kommer vi inte ha. Det var väl inte så himla kul förra året? Äsch, Åre, vi får väl se hur det blir. Men jag kan inte rå för det. Jag längtarlängtarlängtar tills vi är där och slänger oss nerför backarna! 
Och jag vet att det kommer bli kanon! (om inte bättre)



Det luktar vitlök i min lägenhet. 

Jag blev lite frustrerad igår när tanken om framtiden kom upp i mitt huvud. Vad ska jag ta mig till? Vad kommer det  bli av mig? Vad vill jag med mig själv och MED MITT LIV? Jag har ingen aning. 
Därför har jag bestämt mig nu att jag inte ska tänka så mycket. Sluta tänka helt enkelt. Att tänka är överskattat. Jag tänker alldeles för mycket. 

Jag har i alla fall tänkt ut att när jag flyttar här ifrån Varberg kan jag alltid köpa mig en Bregott med havssalt. Det kan hjälpa mig att drömma mig bort hem hit till Varberg igen. 
När man ska "skopa upp" smöret med en smörkniv liksom skvätter saltet. Precis som havets vågor på en strand. 
Det är sååå likt varberg. Bregott kommer alltså vara min räddare då jag saknar Varberg.

 Ett stänk av havssalt och jag blir lycklig igen. Sen om det kommer från smörpaketet eller inte, det ska jag inte tänka på.


Nu ska här packas inför ÅRE 2009!!!

Sprit krock & rock n´roll 

(och diska)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0