Händelserik dröm

Sitter i soffan och väntar på att en stor kopp te ska bli drickbart. Alltid låter jag vattnet stå på spisen tills det kokar, och måste därför vänta ytterligare en stund innan det svalnat lite så jag kan dricka det. 
En film och tjööt hos Fritzson blev det igårkväll. Trevligt värre. 

Hade en dröm i natt om.... ja, vad var det nu den handlade om? Jag hade den i huvudet när jag vaknade men nu har jag glömt den. 
Jo! Jag var hos farmor, hon gjorde knäck i ugnen, ramlösa-knäck med smak av citrus  blev det (?). Och så åt jag typ 15 wienerbröd och 20 andra bullar tro jag (!). På riktigt, jag mådde lite dåligt över att jag åt så många bullar. Jag satt där vid ett bord och bara åt och åt och åt. Ingen annan åt, bara jag... Sen åkte vi skoter och var i fjällen. Vet inte vem det var som var med riktigt, men jag var aldrig ensam. Jag var bra på något också, men jag kommer inte riiiktigt ihåg vad det var. En flört men min barndomskärlek  hade jag med. :)

Ska till Halmstad idag för utgång tillsammans med Ellinor och Louise. Det ser jag fram emot, det var alldeles för längesen vi sågs.  Innan dess blir det en runda på Systemet, en stund i solariet och en promenad tänkte jag. 

Här var det te:


Kommentarer
Postat av: hanna

vilken fin kopp! ååh, sola låter ju hur gött som helst. tror de får bli lite grillning för mig snart.. :) ha de kul i halmstad!

2009-01-03 @ 15:27:31
URL: http://hannathehanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0