Ex.

Gårdagen bara sprang förbi. Jag tränade Bodybalance för första gången jag var inte helt balanserad om man säger så. Men kul var det, och musklerna tränades och töjdes och gjorde ont. Idag kom jag knappt ner för trappan med min träningsverk. Konstigt nog tycker jag det är skönt och jag känner mig så nyttig. 
En musikträff med Sofia hann jag med innan kvällen spenderades på det über coola stället Cheers and Beers här i Varberg (...) Trevligt värre.

Nu sitter jag i skolan igen. Väntar på Janna. Vi ska nämligen ha handlening inför examensarbetet. 

Sen blir det en runda på stan för att uträtta lite med behövliga ärenden än igår. Så som alkohol till Åre.

Väskan är packad, musiken är laddad, jag är redo. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0