Det blir la väääääl

Då var det dags igen! En ny kursintroduktion  av kursen Affärsdesign. Eftersom Janna marknadsför sitt företag på mässan som Malin varit med och planerat måste jag lyssna med två öron idag. Den här kursen kommer vara till stor hjälp för oss till ex. arbetet. 

Att sälja sig själv handlar det om. Hur vi ska kunna överyga kunden om att dom faktiskt kan vara i behov av oss. Mig och Janna alltså. En Weddingplaner och en .... ja, vad var det jag ville bli när jag blir stor nu igen? Event Manager är jag till sommaren i alla fall. Det är väl skönt det. Att jag har avgränsat mig så pass :) Kanske blir jag världsmästare på att sälja mig själv till våren, världsbäst på att få människor att tro att jag är världsbäst på det jag gör. Vad det nu är jag gör. 
Som Niklas säger: Det löser sig alltid. Det är bara kul att man kan hamna i sådana här situationer. typ. (Jag säger inte att jag citerar, att det är precis exakt så han sa, men typ så uppfattade jag det). 

Det blir la väääääl. 

Nu ska jag tugga på mitt knäckebröd och kolla på sporten (!), ja, snart kommer ju faktiskt vädret....


Haaaamsta cider, mitt i sommaren. Kan det bli bättre?
I sommar är det jag som har befattningen Event Manager (vad jag nu ska använda det till?)
. . . Det blir la väääl . . .

Kommentarer
Postat av: John

Jag har också en blog, nu hinner jag inte läsa din, men det står säkert väldigt fina saker om mig och så i den. Om du har mer tid än jag kan du läsa min gamla. Har du lite mindre tid över kan du läsa på min nya: www.knytkalas.se där står det inte så mycket.

2009-01-30 @ 04:25:17
URL: http://www.knytkalas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0