Missuppfatta mig rätt

Är en av flera fraser som jag brukar använda mig av då jag inte vill bli ovän eller skapa en irritation hos någon annan. Frasen ovan "Missuppfatta mig rätt" är väldigt användbart eftersom de tankar jag har i huvudet ibland låter bättre där än vad de gör när jag säger det. Likaså här på bloggen, oftast har jag en tanke med det jag skriver, men det blir inte alltid som man tänkt sig. Du uppfattar mig inte riktigt som jag hoppats på eller så kanske du uppfattar det bättre än förväntat. 

Därför vill jag bara reda ut det här med mina inlägg. Jag är inte desperat på något plan oavsett om det gäller män eller lycka. Jag vill inte heller skapa en irritation hos dig när jag försöker vara allmänt positiv till det livet som jag lever. Det är ju bara så, jag rå inte för det liksom. 

Jag försöker bara vara mig själv, hittills har det gått bra, så varför göra som någon annan? Jag kör på i mitt race, visar det sig framöver att jag borde ta mig en funderare på om det jag gör är bra, tar jag väl mig en funderare på det. 

Så snälla du, Missuppfatta Mig Rätt för varje tanke jag nämner här. 



Kommentarer
Postat av: Andreas

åfan,, en seriös? blogg, om man kanske skulle ta och följa den (såg adressen i en katalog från campus varberg idag) :P

älskar för övrigt varberg (iaf på sommaren)

2009-02-03 @ 21:54:16
Postat av: andreas

Tänkvärd blogg :P

2009-02-03 @ 22:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0