Mamma och måmå

Gårdagen var kanon här hemma, att simma är rätt skönt, men tråkigt i längden kom jag och E på. Det var ju faktiskt bra gjort av oss, även om vi inte simmade så långt, men bättre än ingenting, så lite bra var det. Mycket bättre än ingenting. Sen åts det  godgod mat på Lilla Krogen tillsammans med töserna. Vilken trevlig kväll det blev!

En fredag med mamma och måmå, kommer det bli idag, åh så mysigt! Jag är på topp, glad, pigg och motiverad inför helgen!
Nu ska jag ta en massage. 

Det var bara det jag ville säga. 


Bilden tillägnar jag Martin och Kristin för att dom är kääära och förlovade!!
Lycka till :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

hihi lite konstig kände jag mig allt på passet, dessutom tycker jag att det verkar som att man inte får vara halvkass :/



saknar dig med! när kommer du!?!?

2009-02-07 @ 15:44:12
URL: http://livetpakyrkogatan.blogg.se/
Postat av: kristin

nämen så fint!tack:)

2009-02-11 @ 20:11:02
Postat av: Josefine

:)

2009-02-12 @ 08:57:19
URL: http://josefinehildaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0