Lite av en tänkare.

Jo det är sant. Min hjärnverksamhet går ofta på högvarv, tänk så bra det hade varit om jag själv hade kunnat styra över det. Jag menar så att verksamheten kunde ägnas åt lite mer nyttigare saker än det där med apelsinernas storlek jämfört med mina bröst, eller om jag får plats i väskan, eller om jag är dum, osmidig, snygg, söt eller mätt. Lite mer tanke åt reflektioner kring teorin jag försöker lära mig i skolan, mer tanke åt budgetering inför mitt kommande studielååååån och kanske lite mer tanke åt det som är viktigt för stunden. Oftast övertygar jag mig själv om att dom där otroligt onödiga tankarna är viktigare. Tyvärr. Men jag är bara en människa. En konstig sådan, säger dom. 


Sån är jag. Bättre blir det inte. 





Kommentarer
Postat av: Lotta

I like you exactly as you are Jossan! =)

puss!!!

2009-02-23 @ 20:37:03
URL: http://lottanystrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

det är inte lotta ensam om

2009-02-23 @ 21:20:33
Postat av: andreas

tänka? det som är så jobbigt

2009-02-24 @ 21:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0