Kära Hillerstorp

Ibland ställer jag mig frågan: Vem vill bo i Hillerstorp? I den här hålan (det är sant, det är en håla, inte en enda backe finns), med bara massa skoooooog. Jag var rätt bitter på Hillerstorp ett tag, aldrig att jag skulle kunna tänka mig att bo här i min framtid. Men så kommer jag hem ibland om helgerna och jag får en riktigt behaglig känsla i magen. 
Hillerstorp är faktiskt rätt mysigt. Kanske beror det på min familj eller mina vänner. Kanske beror det på alla minnen jag har här ifrån. Vem vet? Jag vet bara att jag trivs här nu, om jag stannar lagom många dagar. Det är riktigt mysigt här hemma, mamma grejar i köket och pappa kommer snart hem. Snön tynger ner grenarna i skogen och det är tyst, tyst och lugnt. Nästan lite fridfullt.
 Kanske slår tanken mig ibland att det skulle vara mysigt att bo här med framtida familjen, men så slår tanken tillbaka. Nej, inte jag, inte som jag ser på det nu. Men jag kommer gärna på besök, även i framtiden!

    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0