Gör mitt bästa

Jag är rätt tom idag. Funderar inte på så värst mycket. (Det var till och med svårt att skriva de två meningarna).
Måndag eftermiddag. Rätt trist egentligen. Men jag får göra det bästa av situationen. Kanske läsa en mening eller två ur boken "Marknadsundersökning -en handbok". Dammsuga av golvet här hemma. Gå på toaletten eller bara vila lite i soffan. Kanske spela lite piano, dansa framför spegeln, eller varför inte följa något meningslöst program på tv:n. 
Men hey, jag ska ner till Atletica sen och öva lite på min koordination. Försöka hänga med de andra när de kollar mellan benen, tar sig på bröstet och skakar rumpan. Jag är inte bra, men jag gör mitt bästa. 
Idag ska jag i alla fall snurra rätt antal varv i snurren, eller heter det piruetten?

Och så får jag inte glömma att hämta ut min kurslitteratur nere på pressbyrån. Jag som äälskar att läsa. 
not. 

"Ljushuve"

Kommentarer
Postat av: Lotta

Du har blivit utmanad! Gå in på min blogg för att anta utmaningen! =)

2009-02-10 @ 15:00:45
URL: http://lottanystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0