Fem positiva egenskaper

Det sägs att man varje dag borde se sig i spegeln och säga något positivt om sig själv. Jättebra idé, verkligen. Men jag tänkte att det ibland kan vara stressigt på morgonen och man glömmer liksom av det. 
Så min andra tanke var den att du kan väl skriva ner fem positiva saker om dig själv, på en lapp, i mobilen eller var du vill, så du kan ta med dig dina positiva egenskaper vart du än går. Tvekar du någon gång på om du är bra så kan ju dessa påminna dig om att du faktiskt är bra. Är du bra lär du ju vara glad över det. Eller? Så du har något att le åt tänkte jag. Det blir lättare då. Det kan jag lova. 
Eller köp en hund. 


Frost. Kan vara väldigt kallt, men å så vackert :)

Kommentarer
Postat av: Andreas

frosten kan ju dra åt h.....e.

morgondagg på sommaren kan jag gå med på, men inte i frusen form,

2009-02-17 @ 16:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0