Hur mår du egentligen?

Jag funderar på hur vi människor fungerar egentligen. Kan man verkligen hata någon? Eller kan man förändras så pass att man själv inte märker något förens det är försent? Kan man plötsligt vakna upp och förstå att man inte var sig själv? Kan man bli en bättre eller sämre människa?

Ibland önskar jag att det kunde stämma, ibland inte. 

Jag får väl vänta och se om jag blir något klokare på det här. Det hade jag behövt. Annars förstår jag inte vad kärlek är. Är det bara en lek som man plötsligt kan tröttna på och inte vill veta av, inte ens lite? Kan man verkligen må bra när man plötsligt vill glömma allt och förstöra för någon annan?
Det finns ju trots allt fina minnen. 

Men idag ska leendet dominera på mina läppar, solen skiner idag igen (jag vet, jag börjar bli tjatig om den där UNDERBARA solen). Examensarbetet drar igång, Janna flyttar in och håll i er: Det ryktas om att uteserveringarna öppnar idag!!!

Hej och hå mitt liv är ändå rätt bra. 
Är ditt?


Tänkt testa på det här.
Alldeles för löst sittande byxor: Fornarina
Äkta 90-tals t-shirt: Clearwater Beach, Florida
Störtskön kofta: H&M
Jag borde bli bättre på det här...
(Ser ni den blå himlen i fönstret?)


Kommentarer
Postat av: Tess · Stylish-B.se

Det kan jag säga att man kan förändras så mycket att man inte själv märker det. Sen kan man förändras över en natt till det bättre.

2009-04-02 @ 15:54:57
URL: http://stylish-b.se
Postat av: Leonora - The Magic Memories

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-02 @ 15:57:10
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sluta skriva om mig..............

2009-04-02 @ 16:36:12
Postat av: Caroline

Tycker du har bra tankar sötis, ibland ordnar det sig, ibland är det förlorat förevigt. Nu skiter vi it för solen skiner o vi ska göra en girls night out som Bullen kallade det :)



Ses snart!

2009-04-02 @ 18:50:54
URL: http://emmacarolinelundqvist.blogg.se/
Postat av: Caroline

förresten....mer dagens outfit åt folket :)

2009-04-02 @ 19:19:36
URL: http://emmacarolinelundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0