Vill helst ha...

Sitter i skolan med Janna. Jag lyssnar på störtskön musik och slipar på metodrapporten. 

Men jag vill helst ha kväll, gärna helg. Helst sommarlov. 
Josefine börjar tro att hon är skoltrött. 

Men vet du vad, hon har sökt till det tredje året idag. Varför inte? Har jag gått i skolan i 14 år kan jag väl gå ett till innan jag tar eventmarknaden med storm. Eller? 
Det blir ju ändå aldrig som man tänkt sig. Även om man lovar sig själv och alla andra att göra saker på ett vis blir oftast resultatet helt och hållet annorlunda.
 Tvärt emot ibland. 

Men när det gäller examensarbetet ska vi göra som vi skriver i metodrapporten. Annars är risken att resultatet inte blir så värst bra. 


Skulle musiken i öronen vara en bild skulle den vara så här. Fast mer leende. 
Men färgerna stämmer. 
Galet. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

whiiii! Du sökte Boråås änna! =)

Jossan, du bör vara skoltrött. Hade du inte varit det så hade det varit nåt fel. ;) Men Snart äre sommarlov! sju veckor typ.. satans fort går tiden!

Hoppas de går bra för er med rapporten! Kramkalas!

2009-04-14 @ 23:09:06
URL: http://lottanystrom.blogg.se/
Postat av: Tess · Stylish-B.se

Jag har sökt in till event-utbildningen. Du har inte lust att berätta lite om den? Vad du fått lära dig och gjort för roligt under åren?

2009-04-15 @ 11:09:39
URL: http://stylish-b.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0