Underbar helg

Jag har haft en underbar helg i Göteborg tillsammans med Nickepicke. 
Shopping? Ja det blev av. Mycket sol, god dryck, god mat, gott skratt, brabra musik av Melissa Horn, trevligt sällskap finfint väder. Typ skitbra.

 
Jag har inlett ett förhållande med min nya kofta som jag ääälskar. 

Vi var på jakt efter randigt i helgen måste jag erkänna. Överrallt sprang randiga linnen, tröjor, blusar och annat förbi. Men eftersom jag inte kunde bestämma mig för vikjen typ av rand eller plagg jag ville ha blev det ett linne från H&M.  Trots att jag fortfarande har tankar på den där fina randiga tröjan. Urfin var den. Jag vill ha den. Louise köpte den. Efter ett av de roligast butiksbesöken i mitt liv kom jag trots alla skratt ut ur butiken utan tröjan. Jag får väl åka till Bromma med månadskortet och köpa den, för där finns den randiga tröjan i rätt storlek. M:et även kallat. Den nyanställda expediten i butiken var flummig och stirrig och jag vet inte vad. Helt galen rent ut sagt. Men som sagt, jag köpte inte tröjan. Men drömmer jag om den i veckan får jag orientera mig fram i Stockholm och köpa den någonstans. 

Melissa Horn var underbar i lördags. Helt fantastiskt fint var det. Jag rös. 


Metodrapporten för examensarbetet är inlämnat, jag har tränat Core i en timme och nu vill jag ha lunch. 

Filip och Fredrik är två favoriter som är bra på det dom gör för övrigt. Jävligt bra. Det blir Söndagsparty varje vecka framöver. Vilket betyder i störststan Stockholm. 
Jag ska börja packa. fredag åker jag. 
Jag är nu mera skriven på Ringvägen 5 i Hillerstorp vilket jag tycker är väääldigt tråkigt. 



Kommentarer
Postat av: emelie lor.

jossan. jag kilar upp till sthlm nästa ons (valborg)& stanna veckan ut så då få du komma förbi i nya lyan på en fika tycker jag bestämt! K r a m.

2009-04-20 @ 20:01:44
Postat av: Caroline

mmmjjjjeeeeee :¨((((

2009-04-21 @ 10:06:12
URL: http://emmacarolinelundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0