1:a April

När solen är framme vet man aldrig vad som händer. Tanken var den att jag skulle laga massa mat idag men jag kunde bara inte hålla mig inomhus. 
SOLEN STÖRTSKINER JU!
Därför blev det en härlig promenad och efter det, en timmes njutning i solen nere vid damernas 
(Med kläderna på... Det är inte så varmt som man tror som mamma brukar säga) jag fick trots den tidiga våren se ett dopp där nere i alla fall. 
Till lunch unnade jag mig en snappie med kalkon och fetaost som jag avnjöt nere vi fästningen (åter igen i den stekande solen). 

Sen var det dags att ta emot smålandsbesöket som var intresserade av att läsa Event Management. Öppet hus nere på Campus var det som gällde och jag fick se lokaler jag inte sett förr. Finfint. 
Två kulor glass och en promenad över fästningen samt ett par stopp på grund av trevliga eventare som njöt i solen senare fick småland se lägenheten min. 

Nu är jag duschad efter ett danspass nere på Atletica och jag ska snaaaart iväg och handla lite mat. Här ska det rullas köttbullar förstår du. Jag får väl göra det tänkte jag eftersom dom fortfarande inte är klara med uteserveringarna 
(som jag väntar!). 

Köttbullar var det, och imorgon flyttar Janna in :)
  


Aaaaahiaaaaaiaaaa
(Vårskrik)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0