Sommarregn

Av någon anledning har min radio börjat spela klassisk musik på morgonen istället för att berätta vindstyrkor som den brukar göra. Inte gör det mig så värst mycket men jag funderar på varför den gör så. 
Klassisk musik är underskattat för övrigt, det är avkopplande. Tro mig.

Det känns som sommarregn utanför mitt fönster. Friskt och gott. Det får gärna regna en dag om solen kommer åter imorgon eller redan i eftermiddag. 

Min att-göra-lista är klar och jag har redan avklarat ett par punkter på den. Det är väl lika bra att fortsätta. 

 
Idag är det deras dag (och kusin Jakobs dag, men jag hittar inget kort på honom)
Grattis till dom. Det är dom vääärda, alla tre. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0