Premiär!

Som jag och jag tror hela Varberg har längtat!! 
Uteserveringarna har öppnat och vi var inte sena med att besöka dessa underbara smultronställen. Cheers and Beers here we come! Det blev god mat och god dryck i solen, underbart härligt! 
Men som nämnt tidigare här i bloggen vet man aldrig vad som händer när solen är framme! Plötsligt kom x&y på tal (i Borås) och nu är vi ready to go. Boringååås here we come!

Imorgon ska min tillfälliga sambo och jag plugga stenhårt. Vi får väl se hur det går så där dagen efter. 

Eftersom jag inte är Hasse hitech hittar jag inte bilderna i datorn ifrån dagen. Jag får väl bjuda på dem imorgon. När jag vaknat och hittat dem. 




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är din sambo?

2009-04-02 @ 21:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0