På en buss

 
Idag är jag glad. Glad Glad Glad. Kanske beror det på besöket på uteserveringen igår kanske beror det på en god vän. 
Väldigt god vän. 


Jag får i alla fall ursäkta för det förra inlägget. Ibland tar de djupt boende tankarna över, de bara plöjer ner allt annat. Men vet du vad, idag är det bara goda tankar, positiva tankar. 


Eftersom jag igår lovade aktiv uppdatering här på bloggen är det bäst att köra en:

Nulägesrapport: Jag sitter på bussen mot Stockholm. B. Springsteen vrålar i mina öron och  Förväntningarna är höga. Vädret är underbart fint och jag sitter lääängst fram i bussen. 

Om si så där 5,5 timmar anländer Josefine till huvudstaden. Hon ska själv hitta till Mörby med hjälp av månadspendelkort och tunnelbana. Jag åter kommer om det....

Jag har köpt mig lite mat och dryck, det måste man ha under resan. 
Min väska är stor och tung, full av kläder och böcker. Den andra väskan är full av skor. Sen har jag ju min kära dator och telefon med mig. Och mig själv så klart. 
Kusin Pia har lovat vackert väder även norr ut. Det tycker jag är fiiint. 


Eftersom jag redan nu börjar bli lite rastlös lovar jag återkomma med en uppdatering senare under resan. Och jag ska försöka att uppdatera de kommande veckorna när jag väl intar Stockholm och lever vilt. Eller galet eller ja, typ ett Josefineliv. Vi får väl se. 







Kommentarer
Postat av: emelie l.

Jossan.

Vi har inflyttningsfest på lördag in the city :) Så om du känner dig rastlös i förorten kan du ju kika in en runda! Kram

2009-04-24 @ 10:50:01
Postat av: emelie igen...

glömde: inte nu på lördag utan den 2 maj :)

2009-04-24 @ 10:50:41
Postat av: Caroline

åååhh saknar dig redan! ser fram emot att höra allt om dina äventyr in estockholmo :)

2009-04-24 @ 12:56:35
URL: http://emmacarolinelundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0