Mysigt

Det har pratats om den här lördagen, om vädret som ska stråla! Ännu har inte termometern stigit mer än 3 ynka grader men det kommer kan jag lova. 
Efter att sambon min åkt till Göteborg för studiero och hemtenteskrivande bestämde jag mig för att ta en mysig hemmakväll 
tillsammans med mig själv. Pizza från Stantons och en dålig film som jag velat se stod högt upp på listan. 

Men så ringde Sofia och överraskade mig! Inte ville vi sitta ensamma på var sitt håll. Därför skippade vi min tråkiga film och drog oss ner till Bion för att se hennes efterlängtade Fast & Furious, men håll i er! Det var kö ut på gatan ifrån bion, det var slutsålt och endast några få spridda platser fanns kvar. 
Därför gick vi förbi Hemmakväll och hyrde en som vi trodde skulle vara bättre film än den jag hyrt timmen innan. 
Det blev en mysig fredagskväll med prat om ditt och datt. 
Kvalitetstid även kallat. 

Nu ska jag snart iväg på Aerobic Core. 
Vad lördagen den fjärde april har att erbjuda återstå och se. 
Jag vet att jag ska tvätta, skriva ett dagboksinlägg till examensarbetet och njuta av solen. 
Kanske blir det premiär för grilling? 

Vad ska du göra?


Här var glada Sofia i Åre! 
Som för övrigt snart fyller år. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0