Listor

Jag behöver listor för att strukturera upp mina dagar. Här är några. Inte så roliga tyvärr. 
Jag ska bli bättre på det. Jag lovar. Roliga listor är bättre. Mycket lättare att ta sig igenom i alla fall. 

Josefines borde-redan-ha-gjort-lista:
Skrivit klart det eller de där reflekterande dagboksinläggen 
Dammat här hemma
Tagit en promenad

Josefines att-göra-idag-lista:
Träna
Börja fundera ut hur mycket kläder jag kommer använda under fyra veckor i huvudstaden
Tvätta lite
Promenera
Fika
Spela lite piano
Vara lite produktiv
Kanske laga någon maträtt?
Lämna tillbaka hyrfilmen


Josefines borde-inte-gjort-lista:
Somna i soffan när hon borde plugga
Slösa tid på facebook
Börjat pilla med mina naglar






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0