Knyta kontakter

Har haft ännu en lärorik dag på praktiken. Har flera förfrågningar att jobba med nästa vecka, kul!
Dagen bestod av en låång lunch med nya människor. Trevligt värre var det i solen och god mat. 
Josefine fick även öva på sin engelska. Det behövs kan jag lova. 
Efter ca 2 timmars lunch med trevligt sällskap fick jag en snabbguidning genom Vasastan. 
Tack Rasmus för den. 
Det behövs det med. 

Det blir ingen praktik i morgon. Istället satsar vi pålånghelg. Men lite ska jag plugga har jag tänkt. 
I morgon ska jag försöka genomföra en intervju över telefon. Sen ska jag utforska Stockholm hade jag tänkt. 
Ska träffa Emelie inåt stan någonstans vid lunch sen får vi se vad vi får för oss. 

Kvällen ska tillbringas med Linda och hennes vänner. 
Så fint, så bra. Mycket nytt folk, mycket trevligt folk. 
Det här blir kul. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0