I'm on my way.

Borås - check, Jönköping - check, Linköping - check


Jönköping                     Linköping
Stockholmo - Here I come. 

Nulägesrapport:
Jag har precis ätit min italienska pastasallad med parmaskinka, soltorkade tomater och mozzarella. Äter choklad till efterrätt. Mmm Marabou. Söt men god. Just nu är det Winnerbäck som trallar i mina öron. 

Har redan blivit inbjuden på inflyttningsfest i storstan. Ah, jag är inte ensam där uppe. Det skulle vara urtrevligt tycker jag men jag måste se över min kalender så jag inte dubbelbokar något. :)

Ikväll ska jag passa de tre underbara kusinbarnen som bryter så sött på stockholmska. Hilda, Arvid och Axel är underbara! Jag måste bara fundera ut något som jag kan ha med mig nu när jag ska bli inneboende. 
Har du något tips så ge mig ett NU! 

Jag hade tänkt mig ett conflakespaket men det förslaget dissades av Niklas. Som den goda vän jag är litar jag på honom, har är ju trots allt två år äldre, två år visare och mycket förståndigare än mig.
 En flaska uppdrucket vin var hans förslag... Men det dissade jag. Vi får väl se vad jag hittar. 

 
Träden är gråa här uppe, inte alls lika ljusgröna, nyspruckna eller vårliga som hemma i Varberg tyvärr, men det kommer. 
Jag får möta våren på nytt!

1,5 timme kvar på bussen. Sen får vi se om jag överlever. 


Fortsättning följer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0