Glass glass glass i stora lass lass lass...


Ja jag är galen i glass!! I alla fall GB:s lakritspuck. 
 

Josefine har facebookförbud idag. Jobbigt värre, trodde jag. Men jag har inte saknat det än, inte ett dugg! 
Har varit duktig idag, skrivit en hel del på metodrapporten. Jag är inte alls lika skoltrött idag som igår. Kanske beror det på mina päronglasstajts. Kanske solen, kanske glassen eller ja rent av vad som helst. 

Tog en promenad i den ljumna vinden i den strålande solen runt fästningen efter lunch. Det var skönt kan jag lova. Stegen trippar på har endast 7000 steg till att gå idag. Trots att jag nu förstår eller tror att stegräknaren inte riktigt fungerar som den ska efter en dusch i somras följer jag troget dess stegräkning. 

Har precis smaskat i mig en lakritspuck tillsammans med Janna och Sandra i solen, i den ljumna vinden. 
Men nu ska här pluggas igen. 
Ikväll ska jag dansa loss på Cardio Moves. Det ska bli kul. 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hur många steg vandrar du per dag kvenna? =)

2009-04-15 @ 19:45:54
URL: http://lottanystrom.blogg.se/
Postat av: Caroline

Å vilka härliga bilder din lilla sprallermaja!

2009-04-16 @ 15:08:13
URL: http://livetpakyrkogatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0