Ett litet flyttlass

Jag har varit duktig och pluggat effektivt nu i förmiddag. Examensarbetet är nu hos Janna och utvecklas. Jag har målat tånaglarna. Jag ska snart äta lax med limesås och klyftpotatis med rödbetor, rödlök och morötter. 
Sen cyklar jag ner till fästningen för en stund i solen. Jag tar nog med mig en bok kan jag tänka. 

Igår var mamma och måmå här. Stanstanstan blev det. Ett par fina gladiatorsandaler står nu här hemma i samlingen. Men de måste tänkas på, de är något breda för mina smala fötter. Jag får väl se om jag hittar några bättre i storstan Göteborg i helgen. 

Mamma och måmå fick med sig ett litet flyttlast här ifrån, alla mina böcker, temuggar, toastgärnet, vinglasen, brödrosten, äggkokaren, bunkar och skålar, hela förrådet och lite till. Sorgligt var det. På riktigt. Men jag blev glad igen efter en stund på en av uteserveringarna. 
Kvällen avslutades med filmen Flyga drake, Josefine grät och tyckte den var riktigt bra. 

Ikväll blir det Cardio Moves innan det bär av mot Göteborg. 

Men först ska jag ju äta och njuta i solen. 




Kommentarer
Postat av: Anonym

:¨(

2009-04-18 @ 21:21:27
Postat av: Caroline

:¨(

2009-04-18 @ 21:21:47
URL: http://emmacarolinelundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0